Ψυχολόγος M.Sc. ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΥ ΝΑΤΑΣΣΑ

Ωράριο Λειτουργίας

Κατόπιν ραντεβού.

Υπηρεσίες

Η ψυχολόγος κ. Νατάσσα Καραμολέγκου παρέχει υψηλού επιπέδου ψυχολογικές υπηρεσίες στο γραφείο της στον Πειραιά.

• Αντιμετώπιση κατάθλιψης
  • Φοβίες
  • Νευρώσεις
  • Διαζύγιο
  • Κακοποίηση
  • Ψυχικό τραύμα
  • Συμβουλευτική γονέων
  • Κρίσεις Πανικού

Ατομική ψυχοθεραπεία

Είναι η διερεύνηση και η αξιοποίηση του δυναμικού κάθε ανθρώπου.

Το άτομο αποκτά επίγνωση του εαυτού του, αντιλαμβάνεται τι έχει συμβεί ως τώρα στην πορεία της ζωής του και χαράσσει έναν νέο προσδιορισμό για την εξέλιξή του, τις αλλαγές του και τις διεκδικήσεις του.

Ομαδική ψυχοθεραπεία

Μέσα στην ομάδα το άτομο μαθαίνει να εμπιστεύεται τους άλλους, να εκφράζεται ελεύθερα χωρίς να επικρίνεται και να λογοκρίνεται, μαθαίνει να αντιλαμβάνεται την έννοια του εμείς και να αναπτύσσει την ενσυναίσθηση.

Θεραπεία ζεύγους

Στόχος στη θεραπεία ζεύγους είναι η αρμονική συνύπαρξη των συντρόφων, η προσπάθεια να τονιστεί αυτό που τους ενώνει και να αντιμετωπιστεί αυτό που τους χωρίζει. Στη θεραπεία ζεύγους δίνεται η ευκαιρία στον κάθε σύντροφο να ακουστεί και να γίνει κατανοητός στο άλλο μέλος, να αναλάβει ο καθένας την προσωπική του ευθύνη μέσα στη σχέση, ώστε να μπορέσουν να ανακαλύψουν μαζί έναν κοινό στόχο συνύπαρξης.

Κρίσεις Πανικού

Η αίσθηση του πνιξίματος, οι έντονες ταχυκαρδίες, η εφίδρωση, η δυσφορία, ο φόβος θανάτου, το μούδιασμα των άκρων, η δυσκολία στην αναπνοή και η ζάλη, συχνά οδηγούν τους ανθρώπους εσπευσμένα σε κάποιο γιατρό ή στα εφημερεύοντα Νοσοκομεία. Στις περιπτώσεις που δεν πρόκειται για κάποια παθολογική έκφραση ασθένειας, η διάγνωση συχνά είναι κρίση πανικού.

Τα παραπάνω συμπτώματα δεν είναι τίποτε περισσότερο από την έντονη έκφραση των εσωτερικών ψυχικών πιέσεων που υφίσταται το άτομο, όταν δυσκολεύεται να τις διαχειριστεί.

Οι ψυχικές εντάσεις εκφράζονται μέσα από το σώμα και ζητούν λύση. Κατά την διαδικασία της ψυχοθεραπείας, τα συμπτώματα αυτά μειώνονται και τελικά εξαφανίζονται, καθώς ανακαλύπτονται οι αιτίες που οδήγησαν στην κρίση πανικού, οπότε τα συμπτώματα χάνουν την αξία τους.

Το άτομο μαθαίνει να διαχειρίζεται διαφορετικά τη ζωή του και τις διαπροσωπικές σχέσεις του.

Ο πανικός μοιάζει σαν ένας αυστηρός αλλά σοφός δάσκαλος, που ήρθε για να μας διδάξει να αγαπούμε τον εαυτό μας και τη ζωή….